2008. május 30., péntek

046. Fecskefarok

Mint már írtam is - mondta nekem a Gazdi felesége, hogy nagyon nehéz a fecskéket lefényképezni, mert amint megmozdul a függöny, már kiröpülnek. Most azért sikerült egy ici-pici részét lekapni, mert befelé volt fordulva és - mint látszik is a képen - a farka lógott ki a fészekből. Már a gép kattanására megfordult és kirepült. No hiszen, nagyon meg kell nézni ezt a képet, hogy az ember észrevegye azt a két kis farok-véget.

Engem könnyebb fényképezni, bár - mint tudjátok - nem szeretem, ha fényképeznek. Nem is tudom miért, hiszen nappal nem villog a vaku a szemembe, csak ha már sötétedik, de valahogy mégsem szeretem. Azt mondja a Gazdi felesége, hogy sztár-allűrjeim vannak, néha hagyom, néha nem, attól függ, hogy milyen a kedvem. Tudja is ő? - hiszen én sem tudom.

Nincsenek megjegyzések: