2009. december 26., szombat

66 Költözés

A Gazdim nélkül még alig egy hónapig voltunk kettesben a feleségével, amikor a Gazdi lánya Beba és a társa Gábor elköltözött egy tanyára, ahova házörző kutyára volt szükségük. Megkérdeztek, hogy van-e kedvem velük menni. Mivel jól ismerem mindketőjüket és a Gazdi felesége is azt mondta, hogy menjek nyugodtan, ott jobb sorom lesz, nagy területen futkározhatok és nemcsak a házra kell vigyáznom, hanem a struccokra is. Nem tudom, hogy mik azok a struccok, de ha együtt vannak Gáborékkal, akkor biztosan nem lehetnek rossz dolgok. Így aztán beleegyeztem, hogy lakhelyet változtatok.
Elbúcsúztam a Gazdi feleségétől, megígérte, hogy majd tavasszal meglátogat és a lelkemre kötötte, hogy viselkedjek rendesen és fogadjak szót Gábornak és Bebának.
Azt akarták, hogy szálljak be az autójukba, de nem akartam. Igaz, hogy eddig csak kívülről láttam autót és az is elég ijesztő volt, de így, nyitott ajtónál, belülről sem sokkal bizalomgerjesztőbb. Kis, sötét lyuk - oda menjek be? Nem akartam. Húztak elölről a láncomnál fogva, tolták hátulról a fenekemet és végül ők győztek, mert bent voltam. Rámcsukát az ajtót és felbőgött a motor. A Gazdi felesége integetett és ahogy néztem az ablakon keresztül, egyre kisebb lett, majd eltünt a szemem elöl.
Mivel nem történt velem semmi különösebb, Beba is simogatott és nyugtatgatott, így megnyugodtam és a körülményekhez képest kényelembe helyeztem magam. Aztán a monoton zaj és a ringatás meghozta az eredményt, elaludtam.

Nincsenek megjegyzések: