2008. június 12., csütörtök

056 Eső, eső után

Egész éjjel, sőt még ma reggel is esett az eső. Szerencsére nem volt dörgés és villámlás, ezért az éjszakát a hátsó bejáratnál töltöttem, ahova nem esett be az eső.
Legalább nincs olyan hőség mint tegnap!
Elfelejtettem, hogy a Gazdi felesége kikötötte a nagy szarkaláb bokrot a kis kerítéshez, nehogy lefektesse a szél vagy az eső. Éjjel - amikor átugrottam a kis kerítést - beleakadt a lábam a zsinegbe, majdnem pofára estem. Minden esetre az egész bokor megindult felém. Aztán visszaállt minden az eredeti állapotba - legalább is én úgy láttam, de reggel a Gazdi felesége azonnal észrevette, hogy történt valamit, mert letört egy pár ága a virágnak. Mivel más nem ugrál át a virágoskert kerítésén, egyből rám terelődött a gyanu. Hát... mit mondjak? Ma reggel nem nagyon örültünk egymásnak.
Azért nem kellett volna ekkora felhajtást csinálni, mert levágta a letört ágakat és bevitte a teraszra a nagy üvegbe, most ott díszeleg, 2-3 méterre az eredeti helyéről. Szerintem nem is történt semmi baj. Máskor is levágja a virágokat és beviszi. Tulajdon képpen most én segítettem neki.

Nincsenek megjegyzések: