2008. február 19., kedd

020. Szilveszter

Azt mondják, vége az évnek. Mindenki örül ennek, kivéve engem. Először is, hideg van. Aztán folyton durrogtatnak a faluban, petárdáznak, puffogtatnak, teljesen össze vagyok zavarodva. Ilyenkor mindig bekéreckedek az előszobába, mert ott biztonságban vagyok. Ha nem figyelnek oda, bekúszom a szobáig. Itt bent nem csak az a jó, hogy közel vagyok a Gazdimhoz, meg a feleségéhez, hanem még jó meleg is van. Ez nagyon hasznos ilyen téli időben. Csak ez a sok durrogtatás ne volna. Már napok óta tart és emlékszem tavalyról, még napokig el fog tartani. Addig legalább mindig bejöhetek. Igaz, a Gazdim felesége mit össze sápítozott, hogy tönkre tettem a drága bejárati ajtót, csúnyán megkapartam, most hogy néz ki, meg minden, de mit várt, hogy csöngetek?

Nincsenek megjegyzések: