2008. szeptember 8., hétfő

062 Jön az ősz

Jó régen írtam, de az időjárás miatt nem történt semmi - örülök, hogy túléltem. Ez már a globális felmelegedés előszele volt. Állítólag 64 éve nem volt ilyen hőség, mint szombaton és vasárnap. De
tegnap este megváltozott az időjárás. A rettenetes hőséget átváltotta egy normális hőmérséklet, de olyan vihar volt... dörgött, villámlott, szakadt az eső - minden bajom volt.
Ma is szakadt az eső reggel, de aztán kisütött a napocska. El sem tudjátok képzelni, hogy milyen kellemes rohangálni a kertben ilyen időben!
Azt mondják, hogy ez már a vénasszonyok nyara, vagy kedvesebben az indián nyár. Nekem mindegy, én fiú vagyok és még fiatalnak számítok. Fő, hogy soká tartson.
A nagy hőségben majdnem minden elszáradt a kertben. A növények sem bírták. Virág az jóformán már nincs is. Olyan a telek fekvése, hogy napfelkeltétől napnyugtáig egyfolytában éri a nap. Normális időben ez előny, de ilyen hosszantartó hőségben nem.
Na, megyek - futkározom egy kicsit még vacsora előtt és felrázom a szomszéd barátom a közös kerítés melletti rohangálással. Biztosan benne van egy kis versenyfutásban.

Nincsenek megjegyzések: