2008. március 5., szerda

022. Kész a tető

Elölről és a másik utcából így néz ki az új háztető:
Mindenki elment, a Gazdim és a felesége el vannak ragadtatva, sőt az erre járó ismerősök is beszólnak az utcáról, hogy gratuláljanak, olyan szép lett a tető.
Most már csak az udvart kell rendbehozni, mert mindenhol deszkák, lécek, ereszdarabok, zsindelymaradékok és sok-sok fűrészpor van szétszórva.
Én ugyan tobzódom a rágcsálnivalókban, de a Gazdim nem szereti, ha megrágom azt a fát ami neki kell. Szokott is adni nekem olyat, amit nyugodtan rághatok.
Szombatra nagy vihart jósotak. A Gazdi és a felesége minden könnyebb dolgot lekötözött, vagy rögzített, nehogy felkapja a szél. Én is bemehettem az előszobába dél felé, amikor felerősödött a szél és még éjszaka is ott maradhattam, nehogy egy-két repülő valami eltaláljon. Jó meleg volt bent, így nem is bántam, hogy odakint vihar van.

Nincsenek megjegyzések: