2008. február 18., hétfő

011. Tina

Tinát kaptam játszótársul Gazdiék barátaitól, mert náluk ikrek születtek és már nem tudtak volna Tinával is foglalkozni. Ezért átköltözött hozzánk. A gazdija egy kisfiú volt, az ikrek bátyja. Nagyon szerették egymást.

Tina egy uszkár és szerencsére nem velem alszik, hanem a Gazdiéknál bent az előszobában. Enni is ott kap és még jó, hogy nem engedik ki addig, amíg én be nem fejeztem a reggelimet vagy a vacsorámat. Tina sokkal idősebb nálam. Ja - és lány. Azt mondta, hogy már elmúlt 3 éves, de mégis pont akkora mint én. Mindíg kötözködik, nem akar játszani és folyton figyelmeztet, hogy ő az idősebb. De mondtam, hogy én voltam itt előbb.

Azért sajnálom néha, mert hiányzik neki a régi gazdija. Ha eljönnek látogatóba, Tina olyan boldog, ugrál, nevet és nem bír magával. Aztán amikor elmennek, nagyon szomorú lesz. Minden alkalommal teljesen kétségbe van esve, hogy nem viszik el magukkal.

Nincsenek megjegyzések: