2008. február 19., kedd

017. Játszunk

Minden nap játszunk egy kicsit a Gazdimmal. Mint a mellékelt ábra is mutatja, ma én győztem. Elkaptam a derekát, bekaptam a karját - volt nagy sivalkodás, hogy óvatosan! óvatosan! - ez biztos azt jelenti, hogy ne harapjam meg, de nem vagyok hülye, sose' harapnám meg, csak játszom. Minden esetre jót hancúroztunk. Dobálni szokott fadarabokat, hogy hozzam vissza, de úgy csinálok mint aki nem érti. Engem nem fog ugráltatni, az biztos. Azért ha eldobja, utána szaladok - hagy örüljün - de ott mindjárt elkezdem rágni, nem viszem vissza. A fának különben is jó íze van, főleg amikor frissen fűrészeli. Olyankor el is lopkodom a fűrészgép mellöl. Ezért nem haragszik a Gazdim, mert teljesen mindegy, hogy rágott, vagy rágatlan fát fog majd eltüzelni.

Nincsenek megjegyzések: